Wilmer på besök

Wilmer var nyss här på besök. Vi koncentrerade oss mest på skid- och snowboatdåkning på Galtis. Det var lite knappt om tid så vi hann inte så mycket mer.

Vi hann med att fika på Nelly´s och Wilmer var med Hampus på spa där Hampus jobbar. Och så åt vi ute en kväll också.
Sebastian tog fler bilder med sin kamera än vad jag gjorde som han förhoppningsvis snart har mailat mig så jag lägger in dem senare.


Hampus och Wilmer ska in och fika på Nelly´s medan jag handlade under tiden. Det syns inte så bra men killarna har varsina snygga och coola mössor på sig som jag köpt. De är likadana fast Hampus är helt svart med en slags ljurskinnstoffs längst upp. Wilmers är som sagt likadan fast hans är svart nedtill och lila upptill och så förstås djurskinnstoffs längst upp. Båda älskar sina mössor.


Sebastian med sin sprillans nya snowboard, och så Wilmer med sin nästan nya bräda. Det var väldigt blåsigt så Wilmers ansikte syns inte bakom skidglasögon och buff för hela ansiktet.

Vi åkte i backarna både lördag och söndag. Kul hade vi.

Snart ses Wilmer och jag igen.... min lilla pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0