Solig promenad idag

Såklart att det är det vackraste vädret vi haft på hela vintern just idag när jag ska åka iväg!



Så här härligt väder hade vi nästan hela förra vintern. Frostiga träd, solig himmel och knarrande snö under fötterna! Och kallt. Men det gillar ju jag. Idag var det 14,5 minusgrader när jag var ut med hundarna. Härligt!


Liten buske utanför Andrés hus.


Den här vyn har jag visat en hel del gånger men det är så fint här nere vid vattnet. Här går jag med hundarna åtminstone en gång om dagen. Sådär lagom runda så inte Tiffany hinner tröttna i kylan.


Min älskade Nanok! Nu får hon vara ensam på dagarna när André jobbar. Jag tar ju med mig Tiffany till Enköping för Fanny ville det så gärna. Kommer sakna min fina Huskyhund!!!


Ja här är då samma sjö in i viken fast taget mot samhället längst bort till vänster.


Skulle bara ta en bild på den höga snövallen men Nanok ville upp och nosa där så hon kom med på bilden hon också.


Ett nytt försök på den höga snövallen. Och Nanok är som sagt nästan aldrig still så hon kom med på ett hörn igen.


Här är en gata vi brukar gå förbi. Tyckte det såg så fint ut med husen och all snö i solljuset. Och Nanok höll sig på sidan om mig för en gångs skull.

Nej nu tusan får jag skynda mig på så jag hinner allt innan jag åker iväg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0