GOTT NYTT ÅR!

Vi hade en god och trevlig nyårsmiddag i Arjeplog. Gjorde iordning en liten förrätt med räkor och sallad, och så drack vi pommac till det. Sebastian, Hampus, Tim (Hampus gamla kompis från Enköping som flyttade hit några månader efter Hampus), och så jag och Anré.
Varmrätten var en härlig stek och potatisgratäng för köttätarna... jag åt en laxbit... fast ärligt talat hade jag hellre ätit annat än det jag äter 100 andra dagar om året men eftersom jag var envis och skulle vara ute i stugan sista dagarna innan nyår och inte hann handla nåt annat så får jag väl skylla mig själv. Gott ändå för jag var superhungrig, hade bara ätit ett ägg och en smoothie på hela dagen. Och så blev det öl till det, i olika smaker och styrkor.


Mor och äldsta sonen... vi ser lite rara ut faktiskt. Mätta och belåtna. Vi hade laddat min videokamera och spelade in när vi stod upp och skålade, men av någon okänd anledning kom bara ljudet med och ingenting annat... helt svart... fast linslocket var öppnat!?! Fasiken också!


Här har vi resten av nyårsgänget! Tim, Hampus, André.

Sedan gick vi ut och sköt raketer som Tim hade köpt. Skålade i vitt mousserande vin. Filmade så gott det gick, men det var inte lätt få med raketerna kan jag säga. Vi hade i alla fall en mycket trevlig nyårsafton och det är huvudsaken!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!! önskar vi er alla härifrån kalla snöiga vackra ARJEPLOG!

Kommentarer
Postat av: Den ömma modern

Gott Nytt År själv Naturtjejen. Du ser verkligen fräch och fin ut. Det vackraste jag sett på länge!! Ser fram emot när du kommer. Kunde inte hitta huset på nätet av någon anledning, kanske sålt? Kram "Den ömma..."

2012-01-03 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0