Stockholm - Sevilla

Just nu är jag på jobbet... suck...
Men senare idag ska jag ta flyget från Arvidsjaur till Arlanda. Ska besöka min f d svärmor och sova hos henne. Ska bli trevligt träffas igen.

Och imorgon kväll åker jag, Sebastian, mamma och moster Kristina till Sevilla! Åååå så skönt det ska bli när vi äntligen kommer fram. Känns som en evighet fast det knappt är två dygn tills vi landar i Sevilla.


Ferian har just börjat där. Då får man se vackra hästar, ryttare och flamencodansare.


La feria! Fantastiska kvinnor och fantastiska klänningar!


I den här parken har jag varit förut. Häftigt med alla gamla träd med de stora rötterna. Man kan liksom gå in där bland rötterna.


Fannys katt Lukas ska jag få träffa. Hoppas han vill kela och mysa.

Det blir jätteskönt komma till Sevilla igen. En sväng till någon kuststad blir det väl också så vi får bada. Jag längtar jättemycket efter att få bada i varmt vatten och kunna ligga och simma och plaska omkring.
Här uppe blir vattnet aldrig badbart. Blir bara snabbdopp. Tror jag ska skaffa våtdräkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0