Tack alla fina!

Det är så roligt att få kommentarer på min blogg. Vet ju att det är en hel del människor som läser bloggen. Men just när jag får kommentarer så känns det mer påtagligt och extra roligt!

Så nu när jag nyss gick in och kollade kommentarer så blev jag glatt överraskad. Mamma Fanny och moster Kristina är trogna "kommentatorer" om jag får uttrycka det så och jag blir lika glad varje gång.

Efter min senaste tråkiga upplevelse av rasism här uppe så har jag varit väldigt ledsen och uppgiven. Har tänkt mycket på alla otroligt fina vänner, grannar och arbetskamrater som är invandrare från alla möjliga länder. Blir hemskt illa berörd av de hårda ord jag hört här i Arjeplog.

Härom dagen fastnade mina tankar på en speciell familj som bodde granne med mig i Enköping på den senaste adressen där. En Bosnisk jättegullig familj. De var alltid glada och trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Deras yngsta dotter Asia var ofta hos oss och det var så roligt. Hon kom in och umgicks både med Hampus och Wilmer... men satt även och pratade ofta med mig. Det värmer inombords när jag tänker på henne och hennes familj.
Så nu när jag kollade kommentarerna så hade Asia skrivit där!!! Gud så glad jag blev!!!

Asia... hoppas du har det bra och hälsa din familj så hjärtligt från mig och säg att jag saknar er allihop. Önskar er allt gott!

Och tack alla ni andra som läser min blogg och skriver små kommentarer. Det är alltid roligt att se att jag fått kommentarer!

Älskar er allihop... mina fina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Assebasse

Vi saknar dig också!

Ta hand om dig :)

2011-03-26 @ 10:53:04
URL: http://makemeyourhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0