Fanny säger hejdå

Några timmar innan Fanny åkte iväg med bussen från Arjeplog var vi ut till stugan så hon fick säga hejdå till barnen.
Det var lite vemodigt att Fanny skulle åka iväg men vi hade gjort mycket roliga saker tillsammans här uppe så det kändes ändå bra på ett sätt.
Jämfört med Sevilla är Arjeplog rena ödemarken så det är väl lättare att att vistas i Enköping. Där finns ju också Evelina, Wilmer och numera även mamma. Och så har Fanny en del vänner från förr att umgås med i Enköping.



Fanny med Gabriel och Aron.


Mamma Lisa gjorde upp eld och kokade kaffe. Den här kvinnan är imponerande. Säg det hon inte klarar!


Båten är fixad och sjösatt. Hoppas jag får följa med på nån tur i sommar.


Jag hämtar vatten ute på stenudden. Hundarna sprang med ut för att kolla.
Det är så lyxigt att kunna dricka vatten från alla fjällsjöar här uppe i Norr. Gott!


Här är ett par bilder jag tog tidigare under sommaren när vi var ut på Krajas restaurang och åt mat.


Hej då Fanny!
Önskar du kunde vara här med mig för alltid!


Den här bilden glömde jag visa tidigare. Var när vi gick utefter Märkforsen.

Kommentarer
Postat av: Den ömma modern

Hej Naturtjejen. Önskar det inte var så långt till Arjeplog. Saknar små pratstunderna och att träffas oftare, det var så kul när du kom till Tippet då och då. När du flyttade till Arjeplog så dog Tippet på något sätt, jag vet inte hur och varför. Kram, "den ömma...."

2011-07-30 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0