Förlovning

Evelina och Micke har förlovat sig!

GRATTIS!

De åkte ner till Fanny och hälsade på i Sevilla för några veckor sedan. Systrarna stortrivdes med varandra vilket jag är oändligt glad för. Att de tycker så mycket om varandra är värdefullt.

Micke och Raúl trivs också tillsammans. Båda killarna är ju väldigt lättsamma och trevliga att umgås med. Glad mina tjejer har så fina killar.

Evelina och Micke passade på att förlova sig därnere i värmen. Jättekul tycker jag.


Ser så skönt ut! Men de nyförlovade ser aningen trötta ut. Värmen var ibland lite väl påtaglig.


Såhär ser lilla spanjorskan Fanny ut nuför tiden.



Flickorna ser ut att ha det bra tillsammans. Härligt!


Evelina och Micke!!! Jättestort grattis igen!

Vi ses om två veckor för då kommer jag och hälsar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0