Fiskelycka

Blev inte så mycket fiske denna sommar. Jag fiskade mycket mer förra vårvintern och sommaren men då var jag ofta med Sebastian och det var så himla roligt. Skulle vara roligt om Sebastian kunde ta sig lite tid och fiska med mig och Hampus ibland. Men han har inte kommit hem från Holland än.

André är inte så speciellt intresserad av varken fiske eller jakt. Synd nog.
Men jag lyckades få med mig honom någon dag då och då.



Här var vi i Vaukaströmmarna och provade fiskelyckan. Och André blev verkligen glad när han fick den här präktiga Aborren på kroken!
Den tog vi med hem och lagade iordning på kvällen. Var mycket gott.

Vi fick varsin liten Öring också men de släppte vi tillbaks för de var för små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0