Evelina... snart kommer jag till dig!

Måste visa en fin bild på Evelina som Fanny tog på henne i Spanien.

Förutom att Evelina som alltid är söt så tycker jag det är så härliga färger. Och motivet i bakgrunden där hon sitter är också tilltalande.
Ser genomtänkt ut.

Tydligen så har inte Evelina och Micke hunnit förlova sig än eftersom Evelina inte har ringen på sig på bilden.



Sitter just nu på jobbet och har stökat undan det mesta morgonsysslor. Passar på att skriva lite innan någon patient vill mig något.

Idag blir det inget sovande på dagen... Har fullt upp innan jag ska med bussen i eftermiddag.

Jag och Tiffany ska åka nattåget ner till Uppsala och Stockholm. Har packat det mesta men har en del att ordna med under dagen innan bussen till Jörn går.

Jag ska gå en spännande kurs på Kungsholmen... Thaimassage. Jag ser verkligen fram emot det.
Jag har ju tidigare i mitt liv gått en friskvårdsutbildning och där ingick en del kortare grundkurser i allt möjligt, bl a klassisk massage, gympa- och vattengympaledare, utförande av olika tester m m.



Har även gått en del meditationskurser och steg 1 i Reiki.

Så nu känns det som jag vill ta upp den här friskvårdsbiten igen. Egentligen skulle jag hellre jobba med friskvård än sjukvård. Och den här Thaimassagekursen är en bra början tänkte jag.


Sedan får vi se vad som händer. Vet att de flesta människor vill unna sig massage då och då. Och så ligger det här med Thaimassage i tiden. Jag ser redan framför mig allt jag vill göra och utveckla inom massage, yoga, meditation och Reiki.
Jobbar ju bara knappt 65 procent på natten så jag har en massa tid till förfogande att kunna utöva diverse intressen.

Ska naturligtvis passa på att hälsa på familjen när jag är därnere. Både mamma, f d svärmor och så Evelina och Wilmer. Blir lite stressigt men ändå kul.
Tror jag får en massa energi och nytändning efter massagekursen! Känns fantastiskt att få möjligheten till kursen... och så himla spännande att tänka på fortsättningen...

Nu... kom min kollega och det är dags för mig att gå hem!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till på kursen!



Pussar o kramar

2010-09-13 @ 13:08:28
URL: http://fannyboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0