Hampus 22-års dag

Skulle naturligtvis ha skrivit och berättat om Hampus födelsedag som var 11 december.
Det kommer nu mittemellan jul och nyår.
Jag och André var till Arvidsjaur på dagen och visste att vi skulle bli bjudna på middag hos Hampus när vi kom dit på kvällen.
Sebastian följde också med på födelsedagsmiddagen.


Här hade jag ingen blixt på kameran men jag chansar ibland utan blixt för det kan bli bättre bilder, men tog en likadan bild med blixt så jag visar dem båda.


Hampus fick tangentbord av mig. Och en mobiltelefon av André. Så det blev både roliga och användbara saker.

Vi åt och drack gott och umgicks några timmar hemma hos Hampus.
Trevligt att träffas och ha en lugn hemmakväll tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0