Brudkappa!

Såg denna fantastiska skapelse när jag kolla runt lite på Blocket och Tradera. Jag blev helt förälskad i denna brudkappa! Min storlek till och med.
Nu blev jag sugen på att gifta mig... (man kan få fantisera i alla fall)

Tänk så vackert med ett vinterbröllop här uppe i fjällen. En gammal stämningsfull träkyrka... och med en rätt lång gång upp till själva kyrkan med facklor på sidorna hela vägen fram... och stjärnklar himmel... och en liten kör som står vid kyrkingången och sjunger stilla. Och så tänker ni er en brud som skrider uppför kyrkgången i denna bedårande kappa!!!



Arjeplogs kyrka skulle funka jättebra. Men det finns fler andra fantastiska kyrkor och platser uppe i fjällvärlden.

Fast jag skulle hellre se någon av mina döttrar skrida uppför gången i brudkappan än jag. De är ju så unga och söta båda två.
Vi har i stort sett samma storlek så denna brudkappa kan vi ju använda alla tre vid olika tillfällen. Skulle vara härligt att köpa kappan och sedan ha den som tradition vid vinterbröllop.
Om mina flickor skulle vilja ha den... och vinterbröllop så köper jag den direkt!

Vad säger ni mina töser?


Kommentarer
Postat av: Denh ömma modern

Håller fullständigt med om allting. Kram,Den ömma.....

2010-12-07 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0