Kvällen före mammabesök

Visar några bilder från en skön kväll ute i stugan...
Jag vet att det kanske är tjatigt med en massa inlägg från min stuga och kanske något enahanda bilder. Jag kan ju känna stämningarna i alla bilderna jag visar men det är såklart svårt för andra att förstå och känna glädjen och sinnesron ute i stugan genom bilderna.
Min mamma och hennes man kom och hälsade på några dagar i juli och kvällen innan hade jag och Tiffany så här skönt! Jag ville inte gå och lägga mig...


Jag är verkligen helt betagen av kvällssolen som speglar sig i vattnet. Bilderna blir väl lite lika varandra men för mig känns varje sådan här kväll helt magisk och speciell.


Jag satt här på stenarna och bara njöt av solen, vattnet, den svaga vinden... och i övrigt tystnad... som är så härligt


Lilla Tiffany var så nöjd så nöjd att få vara med mig


Vattnet var fortfarande rätt lågt. Nu har vattennivån höjts med minst en meter så stenarna ute i vattnet syns inte längre


Kommentarer
Postat av: Den ömma modern

Ja, det är verkligen så fantastiskt. Nu vet vi precis eftersom vi varit i stugan och hade ett par fantastiskt fina kvällar nere vid sjön även om det inte blev något dopp men väl en morgon"tvagning" i det kalla men klara vattnet. Hårtvätten var värst, att skölja ur håret. Tala om att ha ont i huvudsvålen! men det var härligt efteråt, friskt! Kram från den ömma modern

2010-08-17 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0