Fanny och Raúl

Min dotter Fanny har en blogg som jag läser då och då. Det är verkligen perfekt att kunna följa hennes liv i Sevilla.
Önskar att alla i min familj hade bloggar så jag kunde läsa och kolla bilder på hur de har det.
Men det är klart att de flesta använder sig av facebook nuför tiden. Jag är nästan aldrig in på facebook fast jag haft en sida där sedan några år tillbaks.

I Sevilla har det varit 40 grader varmt hela sommaren och Fanny storknar nästan i värmen. Sevilla ligger ju in i landet så det finns inga svalkande stränder att fly till i hettan.
Men när Fanny och Raúl får tillfälle att sticka iväg och bada vid kusten så gör de naturligtvis det.


Den här bilden kopierade jag från Fannys blogg.
Ser det inte härligt ut så säg?
Jag längtar väldigt mycket efter lite mer värme än vi har haft här uppe i Arjeplog.
Men jag vill verkligen inte ha mer än 25 grader.
Hellre för kallt än för varmt.

Imorgon flyger min andra dotter Evelina och hennes kille ner till Spanien och ska hälsa på Fanny och Raúl. Jag är oerhört glad över att Fanny får lite Sverigebesök. Vet själv hur kul det är när familjen kommer och hälsar på nu när jag bor så långt bort.

Ha det så jättebra tillsammans alla fyra!

Pussar och kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0