Wilmer på besök

Yngsta sonen Wilmer kom på besök i början på mars. Det blev vi glada för både jag, Hampus och Sebastian.
Vi åkte skidor förstås... både utför och på längden.


Här kommer de tågandes... Wilmer och Hampus. Heja heja!

Wilmer tyckte det var rätt jobbigt att staka sig igenom spåret den här dagen. Men några dagar senare sa han att det egentligen var skönt att vara ute i naturen och åka skidor. Just precis här där jag tog kort hade vi inte hunnit till spåret och skogen än.


Här i backarna på Galtis känner sig killarna mer hemma. Sebastian och Wilmer åkte Snowboard, och jag och Hampus åkte skidor.

Vi var även ute i min stuga ett par dagar och pimplade och åkte skoter. Umgicks med grannarna och deras barn gjorde vi också.
Det var väl inte det bästa vädret den veckan Wilmer var här men det var i alla fall inte 25-30 minus som det var någon vecka innan han kom. Några soliga fina dagar var det också så Arjeplog fick visa upp sin bästa sida för Wilmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0