Skotertur på Hornavan.

                        
Sebastian har hittat sina gamla Ray Ban glasögon som är minst 10 år gamla. Snyggt va?
     
     

     
Skotertur tidigt tidigt på morgonen... killarna ska komma hem med fisk till middan har de lovat!


Jag fick också prova lite grann innan de stack iväg.


Killarna trötta innan de gav sig iväg.... men de piggnade nog på sig fort i kylan.

  
Sådär ja... nu är packningen med... Lycka till med både skoterkörningen och fisket!


Jajamen!!!! En skaplig Röding fick Sebastian upp. Duktigt gjort!


Nu ber Sebastian mig att skynda mig på för han är både trött, frusen och hungrig.
Han ser verkigen ut som en äkta Norrlänning tycker jag!

    Jag hade gjort iordning massor med Palt innan de kom hem. Och vi åt Palten med smör och lingon, med god aptit. Det var ur-gott!


Naturligtvis åt vi den utsökta Rödingen efter Palten hade sjunkigt undan i magen. Gudomligt god Röding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0