Bilder - Arjeplog - mitt nya hem


Huset jag hyr, bilden är från 29 november.


Huset nu i februari. Lite mer snö... ca 1 meter.


Vacker eldsflamma från i julas nedanför Silvermuséet.


Härbre bakom Silvermuséet.


Vägen till mitt jobb i julas.


Allé på andra sidan om mitt jobb på Luciadagen.


Skidspåret som ligger strax ovanför mitt hus.


Min favoritvy i Arjeplog.


Samma vy fast annan tidpunkt.


Min fina röda spark med ryggsäcken på. Samma ställe som ovan...


Skidåkning i spåret på Renberget.


Samma skidtur på Renberget.


På vägen hem från Renberget... solnedgång över Öberget där jag bor.

Måste dela upp alla mina bilder på flera inlägg. Jag har så många fantastiska bilder som jag vill visa, men blir lite mycket på ett och samma inlägg...
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0