Besökstajm

Stannade en vecka i Stockholm och hade det skönt. Fick bo hos min f d svärmor. Det var trevligt att umgås med henne. Blir ju inte så ofta precis. Det var väldigt snällt att jag fick ha min packning där. Vi passade på att äta och dricka gott tillsammans.
En njutbar middag på balkongen. Väldigt mysigt.

Åkte sedan till Enköping och hälsade på hos äldsta dottern Evelina. Det var fortsatt fint väder sån vi passade på att åka iväg och sola. Blev dock inget bad.

Just nu känns det konstigt att det snart blir kallt och mörkt. Tur att det blir sommar varje år!
Evelina passade på att ta det lugnt och njuta av värmen. Hon och hennes pojkvän var nyss hemkomna från Egypten där de dykt tillsammans. Låter verkigen härligt.

Evelina fortsätter nu i höst sin utbildning till sjuksköterska. Hon är så duktig och ambitiös. Precis som jag också varit en gång i tiden. Nu har jag blivit mer bekväm av mig och ambitionsnivån sjunkit. Men är väl rätt duktig på att ta mig för saker ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0