Mars i Arjeplog

Solen värmer ordentligt på dagarna. Så här hängde snön ner över fönstren. Och så rätt som det var brakade det så jag blev livrädd när snön rasade ner på marken!

     


     
Stannade på flera ställen på vägen hem efter nattarbetet och bara njöt av allt det vackra. Jag vet att jag är tjatig om allt underbara och fantastiska här uppe. Men Arjeplog är utan överdrift precis så fantastiskt som jag hela tiden säger. Bara så svårt att förmedla för egentligen räcker inte orden till, jag är glad att jag vågade ta den stora flytten upp hit.
 





Korten är tagna i mars. Nu i april har det hänt lite mer. Snart är det ljust dygnet runt igen. Ser jag fram emot. Vill så gärna ut på min cykel igen och få vara ensam och upptäcka många många platser runtom kring. Men snön ligger kvar länge till så jag får ha tålamod och vänta ett tag. Dagsturer kan jag ju ta, men övernatta i tält får nog vänta tills temperaturen på natten åtminstone håller sig någon grad över 0-strecket.


Kommentarer
Postat av: anna

Ååååhhh... gumman vad jag blir glad över hur bra du verkar må och hur fint du har det däruppe,men vi saknar dig jag och anton.

Tusen pussar och kramar från Anna och Anton

2009-04-22 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0