Hjälp!

Har ångest... och nu måste ni alla tänka på mig och stötta mig... Har sagt upp mig på mitt nuvarande jobb, sagt upp lägenheten, en massa abonnemang m m.
Nu känns det jätteläskigt!
Dessutom har jag i stort sett bara jobbat som sjuksköterska inom psykiatrin. Och det nya jobbet i Arjeplog är inte det. En väldig omställning på alla plan vill jag påstå. Trodde först det bara var ett äldreboende, men det visade sig att det är lite mer än det. Har inte så stor erfarenhet av somatisk vård. Men jag gör väl som jag brukar... biter ihop och håller alla tentakler ute och gräver i mitt inre efter de kunskaper jag har från utbildningen. Och frågar hellre en gång för mycket än för lite.

NU BEHÖVER JAG ALLA MINA VÄNNER OCH FAMILJ!!!


Bilden är från mitt första besök i Sevilla i januari i årdär min yngsta dotter bor. Lite skillnad på temperatur och kultur mot Lappland. Gott kaffe. På det caféet åt jag frukost flera gånger. Och så naturligtvis Churros!!!  Hasta luego!
Kanske jag ska ha mörkt hår igen?

Kommentarer
Postat av: annika

Hej Eva! Har läst din blogg och tycker du är så MODIG! Du verkar ha hittat ett bra sätt att utvecklas och jag är glad för din skull.



Och nu bär det alltså av uppöver igen. Du är stark, Eva. Du gör det jag inte vågar riktigt än; tror på dig själv och vågar lita på att du gör rätt (för din inre frid). Du törs!



Önskar dig all lycka nu när du flyttar iväg till de sälla jaktmarkerna....



Kram

//annika

2008-09-12 @ 18:09:43
Postat av: Malin

Hej vännen, här ska du veta att det finns många tankar från oss i Stockfors.. Hoppas så innerligt du ska känna att du kommer in bra på nya jobbet o hos oss häruppe som kommer stötta så fort vi bara får.. =)



Jätte fin e du som brunett med såklart! Ha en bra dag, snart ska jag ut o gå i härliga morgonsolen, kram Malin

2008-09-13 @ 09:35:16
Postat av: Gabi

Hej Eva.

Fasen vad tufft... Det blir så himla påtagligt när man säger upp lägenheter & sånt.

Det kommer att gå bra!



Vi kan väl höras någon dag & planera för en dag på torget. Jag jobbar rätt så mycket nästa vecka, men finns iallafall hemma måndag & torsdag förmiddag.



KRAM!

2008-09-13 @ 10:07:21
Postat av: ELIZ

Hej Vännen!



Du har all önskan styrka och lycka från mig och familjen kommer sakna dig som ATTANS!!! får väl ta me mig lilla bebisen i vår och komma upp!!



hoppas du finner ro och mkt lycka och något bra ställe att träna på såklart;)



träffar Ofta din dotter på A3 så jag får info därifrån:)



Pussa ro Kramar i massor din vän Eliz:)

2008-09-13 @ 18:49:50
Postat av: Fanny

Det kommer ga fint! Jag och Raúl tanker mycket pa dig. Puss puss!

2008-09-14 @ 15:56:10
URL: http://bollfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0