Flyttbestyr

Ja, som jag tidigare skrev så tackade jag ja till jobbet i Arjeplog. Kan bara inte motstå den naturen däruppe! Alltså... det går bara inte! Där har jag alla möjligheter att utveckla mina intressen.
Nu har jag fullt upp med alla förberedelser. Och jag har en fantastisk familj som ställer upp så mycket de bara kan. Tack tack tack min underbara familj för jag har er! Och alla uppmuntrande kommentarer i min blogg. Det värmer gott i hjärtat och ger mig energi och tar bort tvivel som dyker upp då och då.

Igår kväll var jag och dansade folkdans med mitt härliga gäng. Känns jätte jätte tråkigt att lämna dem! De har så stort tålamod med mig när jag inte förstår vissa turer eller steg i våra danser. Tänk om det inte är så där uppe i Arjeplog? För jag vill fortsätta med folkdansen där också om det finns något i närheten. Det är inte mycket jag kommer sakna i Enköping men mitt folkdansgäng blir en stor stor saknad! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det.


Den enda bild jag har från i midsommras när jag och folkdansgillet dansade.

Min nuvarande arbetsplats blir också svårt att lämna. Många av mina arbetskamrater vill jag helst ta med upp. Hoppas innerligt att några av dem kommer och hälsar på. Nej, fy så hemskt... nu orkar jag inte tänka på saknaden.

                                   Fowzia! Underbar kollega! Puss... vill inte va utan dig!

                          Min Mona! Älskar dig!  Följ med upp! (visst ja du ska ju gifta dig)

Ja, nu har jag i alla fall jobb och ett tillfälligt boende i Arjeplog. Och det känns väldigt skönt. Och hjälp med flyttlasset har också ordnat sig. DET ÄR SÅ SPÄNNANDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0