Väntar... och... längtar

Är på väg att lägga mig och sova. Har jobbat i natt och ska iväg och jobba natten som kommer.
Men jag vill bara packa allt jag har och sticka iväg till Arjeplog!
Är trött på allt här nere... fast det har varit fina soliga höstdagar som jag tagit tillvara på.

Väntar på besked om jag får hyra stugan eller inte... det är inte bestämt än. Väntar på besked när jag exakt kan börja jobba.... Och det där med vänta är inte min starka sida. Allt ska ske fort fort fort.

Blir så nervös att något ska hända så jag inte kan flytta upp.

Så kändes det när jag skulle upp till Kiruna med cykeln i somras också. Men jag kom upp och det gick bra alltihopa. Men utan mamma, dottern, och Pauls hjälp hade det inte gått vägen.

Tänk på mig alla mina vänner... och be för att jag kommer upp snart! Nu behöver jag verkligen er omtanke och hjälp!

Varma kramar från en väldigt trött syster Charlotta.... som snart sover... zzzzzzzzz



Kommentarer
Postat av: Fanny

Klart du kommer upp! Talamod,mamma!

2008-10-07 @ 22:52:42
URL: http://bollfan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vet du en sak? Jag älskar dig!!

2008-10-12 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0