Nödvändigast



Nyinköpta Helly Hansen kängor som ska klara 30 minusgrader! Känns som det är bland det nödvändigaste däruppe. Andra bra ytterkläder har jag redan.



Nu denna vinter ska jag väl få mer användning för mina (nästan) nya skidor som jag bara åkt några ggr på pga den usla vintern vi har här nere! Ser fram emot snö och kallt och skidåkning ända fram till mars-april, eller t o m maj, jag vet inte riktigt hur länge snön ligger kvar. Uppe på fjällen är det antagligen snö länge.

Ska bli spännande hur som helst fast jag begriper väl att inte allt kommer vara så lätt där uppe. Det visar sig.
Hej å hå för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Malin G

Men oooh vilka härliga skor du köpt Mallan vill me haaa hihi verkar som vi har ganska lik smak du o jag!? =)

Kram o hoppas du har en mkt fin dag, här e de sol o underbart! Så jag har tagit en lååång promenad idag, de var så härligt... Kram kram

2008-10-21 @ 14:45:30
Postat av: Brullan Charlotta

Hej Malin! Visste väl du skulle tycka om kängorna! Om du köper likadana så har vi både klänningar och kängor lika. Du är för söt! Kram

2008-10-22 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0