Utekväll med några arbetskamrater

I lördags kväll var jag och några arbetskamrater ute i Stockholm och hade kul. Vi spelade disco-bowling först. Jag hade tappat tekniken helt, men skärpte till mig efter ett tag och det gick något bättre.
Sedan fortsatte vi till några krogar. Det var feststämning hel kvällen och natten. Men som vanligt drack jag mer än vad som var nyttigt. Men nu har jag fått min dos tills jag flyttar.
Försökte ta kort med min mobilkamera, men det är ingen idé att ha in bilderna här för det var för mörkt så allt blev bara grynigt. Men när jag själv tittar på bilderna blir jag fnissig eftersom jag vet hur kvällen förlöpte!
Alla hade vi trevligt i alla fall.
Fast inga detaljer här på bloggen...
En av killarna hade riktig kamera med sig så han ska maila dem till mig snart. Då får ni se hur kul vi hade.

Fick en urfin mössa av dem som jag är jätteglad för. Den matchar mina Helly Hansen kängor alldeles utmärkt.
Tack mina älskade arbetskamrater för den!
Bilder både på den och oss andra kommer senare.

Bifogar lite andra bilder från avdelningen på några av mina arbetskamrater som jag kommer sakna oerhört mycket.
Ibland undrar jag vad jag gett mig in på. Får hemsk panik emellanåt!


Vi har både arbetat tillsammans och haft några tuffa träningspass på gymmet ihop! Tack för den här tiden!


Mycket trevlig kollega! Tack du också för den här tiden!


En av killarna som var med ut på krogsvängen och som ska skicka bilder till mig. Tack både för din kommentar på min blogg och för att vi haft en bra tid tillsammans på jobbet!


Här har vi faktiskt en mästerfotograf! Jag kontaktar dig när jag ska köpa kamera uppe i Arjeplog! Stort tack för tiden tillsammans på jobbet!


Den här mannen har berättat många enastående historier på jobbet! Mycket allmänbildad och sådant imponerar på mig. Tack för tiden tillsammans. Och tack för att du skjutsat mig till tåget på mornarna!

Det kommer mer! Har några nätter kvar på nuvarande jobbet.
Och så kommer krogbilderna. Ska bli intressant... även för mig! Får väl se vad som kan publiceras här!



Kommentarer
Postat av: Gabi

Du kommer att bli så himla snygg i din mössa & dina kängor.

Nu smäller det snart. Bara en vecka kvar!



Puss & gull!

2008-11-20 @ 14:21:30
URL: http://hunters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0