Nu är det nära

Imorgon gäller det. Är nu väldigt nervös. Tänker på allt som kan gå fel. Inte så mycket under cyklingen utan innan. Tänk om arlandapersonalen inte tycker jag har packat cykeln rätt? Tänk om cykelverkstan i Kiruna inte har tid att hjälpa mig få ihop cykeln? Det är redan några saker som har gått i stöpet, så då blir jag negativ.
Ni får alla tänka på mig och önska att allt går bra.

Måste bara berätta att jag och mitt folkdanslag dansade på 6 olika festplatser i och runt Enköping på midsommarafton. Det var det roligaste jag gjort på länge! Jag är så himla glad att jag återupptagit mitt barndoms intresse. Jag sprudlade av glädje varje gång vi visade upp våra inövade danser. Det var äkta lycka som kom inifrån och ut i hela kroppen och sinnet. Bifogar en bild av mig i folkdräkt.

Sista natten jag jobbade innan semestern så  tog jag en fin bild på mig och min underbara arbetskamrat Mona. Hon är en stark kvinna som jag tycker mycket om. 

Nästa gång jag skriver är jag förhoppningsvis välbehållen och mår bra uppe i Norrland.... fast nu känns det främmande. Är så himla nervös.



                                                                      

Kommentarer
Postat av: Såfri

Hej Eva!

Du skall inte vara orolig, allt ordnar bara viljan finns hos de som skall hjälpa dig. Jag är också orolig ibland när jag färdas över land och vatten, men allt har hittils gått bra.

Bilden på dig i folkdansdräkt är fin likaså bilden på dig och din vän. Det är roligt när det dansas folkdans i min närhrt. Tyvärr är jag alldeles för klumpig för att dansa själv.

Lycka till på färden till Kiruna och med hopsättningen av cykeln.

Bästa hälsningar

Såfri

2008-06-25 @ 20:10:30
Postat av: Kristina

Hej Eva!



Du skriver fint som vanligt o va gullig du är i folkdräkten. Din arbetskamrat ser ut o vara väldigt rar. Fint att ni kommer överrens. Jag tror det kommer gå bra för dig. Jag håller mig till mina promenader helst med stavar.



Var rädd om dig o många kramizar från din



gamla moster!

2008-06-25 @ 22:04:59
Postat av: Philip Lindström

Hej Eva!



Hoppas resan går bra och att du får ett fint cykel väder. Följer din resa med spänning. Häftigt.



Kram Philip Från Ks

2008-06-26 @ 04:07:31
Postat av: Gabi

Lycka till Eva. Jag ska tänka på dig i morgon.

Kramar

2008-06-27 @ 00:42:43
Postat av: Fanny

Vad fin du var, mamma! Hoppas allt gar bra nu, och att du far det riktigt harligt. Manga pussar och kramar fran Spanien

2008-06-30 @ 11:52:35
URL: http://bollfan.blogg.se/
Postat av: Siv Westerdahl

Hej Eva!

Sett din blogg, kul att du även skrev om och hade bild på dej i folkdräkt. Ser du då att man ofta byter åsikt när man själv är med och gör något betydelsefullt som uppskattas så mycket av andra. Det blir inte lika fånigt längre. Du bar verkligen upp den dräkten också, du var så fin!

Lycka till med din resa nu, här är det mest mulet och regnskurar men ca 20 gr. på dan.

Siv W

2008-06-30 @ 21:35:31
Postat av: Jonas

Hej Eva,

Det känns säkert bättre att sitta pa cykeln än pa flyget och hoppas att verkstan i Kiruna fixade allt och att första etappen till Nikkaloukta och vidare till Keb gick bra. Lycka till med en fortsatt fin och spännade resa.

Ha det bra

Jonas

2008-07-01 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0