Tack!

Jag skriver ett inlägg nu där jag vill tacka er alla! Eftersom jag har bloggat och skrivit om min resa i efterhand så tar jag en dag i taget. Alltså jag skriver om varje dag däruppe i norrland i lugnt tempo nu. Ungefär ett inlägg varje dag. Just nu är jag på Värmdö hos min pappa ett par dagar och har inte mina handskrivna anteckningar med mig. Och inga bilder inlagda i pappas dator heller. Kommer mer alldleles snart.
Tack alla ni som skickat kommentarer. Jättekul att få respons på min resa.
Mats från Klockljung... jag skriver snart om det fantastiska mötet jag hade med dig och de andra i Glommersträsk. Glommersträsk har ett särskilt rum i mitt hjärta.
Jonas från flyget... det var mitt tält du såg i Tarfaladalen. Fanns ingen annan där den morgonen 28 juni. Jag träffade inte på en enda människa på min väg där. Vart var du?
Mamma... tack för du påminde mig om vitaminer m m!!!
Mina döttrar är också flitiga läsare. Tack för era kommentarer!
Några av mina folkdanskollegor har också gett sig tillkänna. Tack till er också. Kul att ni läser.
Tack alla ni andra också. Det känns jätteroligt och är värmande att så många läser min blogg.

Som sagt.... Tack alla. Och det kommer mer. Jag cyklade längre än till Jokkmokk och Arvidsjaur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0