Min underbara familj som hjälpt,stöttat och uppmuntrat under cyklingen


Äldsta sonen Sebastian som gärna själv åker till Norrland och fiskar


Äldsta dottern Evelina som gilllar sin mammas bedrifter men skulle inte själv komma på tanken att cykla.


Yngsta dottern Fanny som bor i Sevilla med pojkvännen Raúl. De är båda imponerade av min tur.



"Mellansonen" Hampus höll ordning på lillebror under min cykeltur. Hampus följer med mig till Arjeplog!!!!


Yngsta sonen Wilmer säger inte så mycket men jag vet att han är stolt över sin mamma.


Mamma och pappa som jag älskar och som höll kontakt och höll koll på att jag mådde bra uppe i "Norr"

Självklart var det fler personer i min närhet som höll kontakt med mig och som jag är tacksam över att de engagerade sig i min cykling.
Min vän Paul ringde och sms-ade varje dag. En annan god vän Janne höll också kontakt via mobilen. Mammas man Trygve höll koll på kartan och kom med många bra förslag på vilken väg jag skulle ta för att få se vackra platser.

Det är roligt att så många läst min blogg och uppskattat det jag berättat och visat bilder på.
Tack alla för ert deltagande. Ni har alla funnits i mina tankar och mitt hjärta.

Och till er alla tänk på detta:
"Kärleken är det enda som blir större när man slösar med det!"
"För mycket av det goda kan vara underbart!"

"Vänlighet och kärlek är smittsammare än någon sjukdom!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0