Älvsbyn... snart kommer jag!






Det är hit jag ska på fredag. Är framme i Luleå 10.00 och sedan är det bara några mil till Älvsbyn. Ska njuta varje sekund och ta många bilder. Ska bli härligt och spännande. Få känna det lugnet och andas den atmosfären som finns där och som jag aldrig känner här nere.

Undrar om jag verkligen är upplänning i blodet? Måste finnas någonting bakåt i släkten som funnits däruppe eftersom jag har så stark dragning dit. Ja, jag hinner ju inte direkt släktforska på de få dagar som är kvar innan jag åker upp. Men det skulle vara intressant att veta.

Önskar er alla det bästa i livet mina vänner... som vanligt ska vi tänka goda tankar om varandra och tacka för allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0