Älvsbyn imorgon... Arjeplog kanske senare!

I morse ringde de från Arjeplogs kommun och ville att jag ska komma upp på anställningsintervju där. Bengt som han heter som ringde sa att de var väldigt intresserade av mig. Jag låg mycket bra till bland alla sökande.
Jag blev så himla glad! Nu måste jag bara ordna så jag kan komma upp dit så fort som möjligt för att träffa min eventuella arbetsgivare!!!!!

        
Cykeltur i Arjeplog                                    Skotertur i Arjeplog


Ja, någonstans i Arjeplog. Vackert i alla fall.


Kanske jag snart får säga:   ARJEPLOG HERE I COME!!!!


Kommentarer
Postat av: Gabi

När ska du åka upp??? Vad spännande!

2008-08-22 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0